La CUP vol una Barcelona “compromesa amb el territori” i veu paradoxal el suport dels comuns a la Copa Amèrica

|

- Publicitat -

La CUP de Barcelona es proposa tornar a entrar a l’Ajuntament de Barcelona per ser una “alternativa rupturista compromesa amb el territori” i veu “paradoxal” que el govern de l’alcaldessa, Ada Colau, s’oposi al projecte dels Jocs Olímpics d’Hivern i doni suport a la Copa Amèrica. Un esdeveniment que, segons el diputat de la CUP Carles Riera, és “elitista” i “posa el guany privat per damunt del benefici popular”. En el mateix sentit s’ha expressat la cupaire Eulàlia Reguant, que durant una assemblea de la formació a Barcelona per bastir la seva candidatura a les municipals del 2023 ha denunciat el “pactisme” que hi ha ” al consistori per legitimar un pacte entre les elits per expulsar les veïnes de la ciutat”.

Publicitat

La CUP Barcelona es proposa tornar a entrar a l’Ajuntament de Barcelona per ser una “alternativa rupturista” contra “el capital, els fons voltors i els seus aliats polítics” que han convertit la ciutat en un “parc temàtic de la marca Barcelona del turisme de masses”.

Et pot interessar  La CUP denuncia els Mossos la "inacció" política davant el festival neonazi de Santa Susanna
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí