Aquest dimecres, el conseller d’Interior Joan Ignasi Elena ha deixat en evidència els representants del partit popular (PP), posant damunt la taula què és l’ordreii la seguretat impulsat per a les polítiques públiques. Elena ha acusat al PP de «fer una llista de demagògia a la seguretat» i denuncia que el què fa el partit conservador és » perseguir la dissidència política» a través de l’ordre.
Elena deixa clar que per ell l’ordre és «d’esquerres» i manifesta que el PP únicament representa «el desordre i el caos»: «confoneu l’ordre, perquè realment és acompanyar els ciutadans i ciutadanes per garantir els seus drets i llibertats».
El conseller, amb contundència els retreu que quan van governar van reduir un 10% els cossos de seguretat i van deixar absolutament abandonats els barris i les ciutats: «Tot pel país que dieu que tant estimeu», lamenta.
Explica, que el que s’ha de fer per garantir l’ordre i la seguretat no és «donar-se cops de pit i fer cara d’enfadats», sinó atotrgat mitjans i incrementar el 20% el pressupost de la conselleria d’interior.
Així mateix, especifica que la seguretat és posar mitjans humans i dotar al cos de mossos d’Esquadra cada any de 800 agents més: «Això és seguretat, no la impostura, no la demagògia i un discurs buit i fàcil que ‘s’acaba traduint a barris i ciutats». Finalment, Elena conclou i reitera que el Govern sempre «estarà al costat» dels Ajuntaments.
Pel PP, la seguretat és donar-se cops al pit amb cara d’enfadat i deixar abandonats els nostres barris i ciutats. Davant la seva demagògia, fets 👇🏼 pic.twitter.com/VHqlhKcpO6
— Joan Ignasi Elena (@joanignasielena) July 6, 2022



