Edició 2760

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 14 de febrer del 2026
Edició 2760

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 14 de febrer del 2026

VÍDEO | La neu enfarina Collserola, la costa i el prelitoral de Catalunya

|

- Publicitat -

El fred hivernal ha tornat, i aquesta vegada ho ha fet acompanyat d’una nevada que, durant la nit, ha enfarinat diversos pobles de Catalunya. Collserola, pobles de la costa i del prelitoral s’han vist sorpresos per una fina capa de neu que ho ha cobert tot, un fenomen que feia anys que no passava.

Publicitat

Així, ha caigut neu al delta del Llobregat, i ha agafat més força a les parts elevades de Gavà i Viladecans, on s’han acumulat dos o tres centímetres de neu. La nevada s’ha desplaçat també fins al Camp de Tarragona, deixant una capa molt fina a cota zero. A Collserola i al Tibidabo s’han acumulat uns cinc centímetres de neu. També ha caigut neu a la part central de Catalunya, a diversos municipis del Bages i l’Anoia.

Malgrat la sorpresa i les ganes de neu, la nevada a cotes tan baixes també ha tingut afectacions a les carreteres. En aquests moments, dur cadenes o rodes de contacte és obligatori a la C-28, a Port de la Bonaigua, i a la C-142b, a Pla de Beret. D’altra banda, han quedat tallades a la circulació la carretera BV-4031, a Coll de la Creueta, i la BV-4024 al Xalet Coll de Pal fins al final de la via, així com la carretera de l’Arrabassada, a Barcelona.

Et pot interessar  Mig país paralitzat encara per la crisi de Rodalies, però el peatge de la C-16 continua espoliant la Catalunya Central
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí