Continua la polèmica per l’actitud del diputat de JxCat Francesc de Dalmases al ‘FAQS‘. El diputat de la CUP Xavier Pellicer ha demanat que dimiteixi «immediatament»: «Els fets denunciats són intolerables».
‘Eldiario.es‘ i ‘Nació Digital’ van publicar dilluns com Dalmases va fer entrar a un camerino la periodista amb qui s’havia pactat l’entrevista a la presidenta del Parlament, Laura Borràs, i la va escridassar. En una piulada, Dalmases ha lamentat l’equip del programa «s’hagi sentit molest» i demana disculpes «a tothom qui hagi pogut sentir-se ofès».
Pellicer també veu «molt greu» que Borràs «no fes res» en aquella situació i ha exigit a la presidenta del Parlament que doni explicacions. «Calen explicacions urgents i depurar responsabilitats. Estarem atents a les investigacions», ha afegit.
Sobre els fets de Francesc de Dalmases:
🔸 La CUP-NCG considerem que hauria de plegar. El diputat, la presidenta Borràs i Junts han de donar explicacions i assumir responsabilitats. pic.twitter.com/xsOIrvpt70
— CUP Països Catalans (@cupnacional) July 19, 2022



