Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025
Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025

[Vídeo] Casado falseja la història d’Espanya i nega la violència de la colonització

|

- Publicitat -

Pablo Casado, com fa uns dies ja va fer Toni Cantó (exmembre de Cs), ha protagonitzat un discurs imperialista, on no només nega la violència del procés colonitzador espanyol, sinó que a més aprofita per reivindicar la superioritat d’Espanya.

Publicitat

“La Hispanidad és l’esdeveniment més important de la història després de la romanització, precursora de la globalització i modernitzadora d’un nou món”, ha expressat. El líder del PP no en té prou i, qüestiona, amb to burleta, el paper dels conqueridors: Ha de demanar perdó el regne d’Espanya perquè fa 5 segles va descobrir el nou món, va respectar els qui eren allà i va crear universitats i prosperitat?

Tot i que els historiadors anticolonialistes parlen d’extermini humà i cultural, ell criminalitza l’indigenisme anterior a l’arribada de les tropes espanyoles i exposa: “Van ser els oprimits d’aquells imperis els qui van fer que els espanyols triomfessin en l’arribada al nou món”.

Et pot interessar  El PP aposta per seguir augmentant l’espoli fiscal a tots els Països Catalans
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí