Edició 2788

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 14 de març del 2026
Edició 2788

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 14 de març del 2026

Vergés celebra que el ple consideri fer el nou CAP del Raval Nord al solar de la Diputació perquè és l’opció “de més consens”

La consellera de Salut assegura que mentre s’estudia la proposta no es farà res a l’espai de la capella de la Misericòrdia

|

- Publicitat -

El Govern i la Diputació lideren una solució pel CAP

Publicitat

La consellera de Salut, Alba Vergés, ha assegurat aquest divendres que està “molt contenta” que el ple de l’Ajuntament de Barcelona hagi decidit considerar la construcció del nou CAP del Raval Nord al solar que va oferir la Diputació de Barcelona, un espai al costat del MACBA. La consellera ha defensat que és una opció “possible i realista”, cosa que ha quedat palesa per “un ampli consens”.

Per Vergés també és una bona notícia que per decisió de tots els agents –Ajuntament de Barcelona, Diputació i Govern- s’hagin compromès a no fer res a l’espai de la capella de la Misericòrdia mentre el consistori estudia la nova proposta d’ubicació i es valoren tots els detalls.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí