Dimecres, 13 de Novembre de 2019 - Edició 475
La República

Un diari publica per error que el rei emèrit espanyol ha mort

L’errada va sortir després de l’operació a cor obert del Borbó

Redacció
Redacció 25/08/2019
Imatge d'arxiu del rei Joan Carles / Flickr

El delicat estat de salut del rei emèrit espanyol i la seva nova intervenció a cor obert d’aquest dissabte van provocar l’errada del diari ‘El País’, que pocs minuts després de que  la cirurgia a don Juan Carlos acabés van publicar que el monarca espanyol havia mort, encara que fonts de la família reial van assegurar que havia estat “un èxit”.

Concretament a les 15.30 hores de la tarda, i  retirada instants més tard. En l’entradeta, el periodista assegurava que hi havia hagut “complicacions” en l’operació, que consistia en col·locar-li “by-pass aortocoronaris”. La intervenció va tenir lloc a l’Hospital Universitari Quirónsalud, a Madrid.

 

 

Relacionats