[Vídeo] La policia de Madrid ha d’intervenir a un bar amb 6 persones dins

|

- Publicitat -

Confinament? Quarantena? Jo em quedo a casa? Segons sembla, hi ha ciutadans a la Meseta que això no ho entenen. Resulta que avui la policia local de Madrid ha hagut d’intervenir en un bar de la capital del Reino d’Espanya perquè no només no estava tancat sinó que l’amo del local estava bevent amb 6 clients més.

Tal com explica la notícia de la televisió madrilenya, els individus no havien fet cas a les ordres de les administracions i del Gobierno de prohibir l’estada a establiments d’oci. El responsable del bar ha rebut una multa així com els clients que han estat identificats. Els fets han passat a les 8 del matí i per això els veïns no s’havien adonat de la situació.

Publicitat

Un vídeo que lliga amb un altre que s’ha fet viral on es pot veure on jove caminant pel carrer que assegura que “Pedro Sánchez no me hace quedar en casa”. L’home camina sol pel carrer i exclama “yo solo le hago caso a Santi” en referència al líder de Vox, Santiago Abascla.

>

Et pot interessar  El PP fa de crossa de Vox per evitar que les Corts Valencianes investiguin la corrupció de les ajudes per la gota freda
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí