[Vídeo] 89 anys de la proclamació de la República Catalana per part de Francesc Macià

|

- Publicitat -

Esquerra Republicana ha compartit un vídeo a les seves xarxes socials, per recordar el vuitanta-novè aniversari de la proclamació de la República Catalana per part del president Francesc Macià. A les imatges es posen d’exemple el significat de diferents balcons d’arreu de Catalunya en aquests dies confinats, i també es menciona el presos polítics, que no poden sortir al seu balcó. Finalment, es fa referència al balcó on Francesc Macià va proclamar la República Catalana, amb el missatge “el balcó de la memòria que ens empeny a seguir lluitant”.

Publicitat

Finalment, en un missatge d’esperança per la independència, des de la formació es mostren convençuts que “Tornarem a sortir al balcó!”.

Et pot interessar  Rufián “amenaça” de deixar ERC per liderar l'esquerra espanyola com a pla A i assegurar-se Catalunya amb un xantatge als republicans
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí