Sánchez diu que “la independència és del segle passat” i es fa l’heroi pels indults

|

- Publicitat -

El president del Gobierno, Pedro Sánchez, ha destacat la “valentia” del PSOE per haver fet el primer pas per la convivència concedint els indults als presos del procés independentista i ha dit ja es comencen a notar els efectes positius. A més, ha advertit els líders independentistes que una de les lliçons de la pandèmia és que el món és interdependent i que la “independència és del segle passat”.

Publicitat .

Sánchez ha fet aquestes reflexions durant la seva intervenció en la reunió del Comitè Federal del PSOE que se celebra avui de manera presencial a Madrid per primera vegada en any i mig, a causa de la pandèmia.

El cap de l’executiu espanyol ha defensat la “valentia” que ha tingut el PSOE per fer el primer pas cap a la convivència a Catalunya amb la concessió dels indults. “Sabem millor que ningú el valor que té fer el primer pas”, ha dit, i tot seguit ha afegit que Espanya i Catalunya necessiten tornar a la cohesió i la concòrdia al més aviat possible. “Si no ho fem nosaltres, ningú més ho farà”, ha sentenciat.

A més, ha afirmat que els indults comencen a tenir ja efectes positius. “Si ho veieu bé, més enllà del soroll de la dreta, ja comencen a tenir els seus efectes, a poc a poc la serenitat comença a imposar-se sobre el soroll interessat, el debat substitueix el relat demagògic o emocionalment rotund d’alguns representants polítics, les taules petitòries deixen espai als arguments, que s’agraeix no?”, ha sostingut Sánchez.

Et pot interessar  L'independentisme reviu amb força: el "sí" es dispara fins al 45% i assoleix el seu màxim en sis anys
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

.