Edició 2706

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 22 de desembre del 2025
Edició 2706

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 22 de desembre del 2025

Protestes pel nou independentista detingut a Vilanova

|

- Publicitat -

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres un home de Vilanova i la Geltrú per la seva participació en la mobilització del 30 de gener del 2018 davant del Parlament durant la investidura fallida de Carles Puigdemont, segons han confirmat fonts properes a l’arrestat. El detingut es troba en aquests moments a la comissaria de la policia catalana d’aquesta població i es preveu que passi a disposició judicial aquest dijous.

Publicitat

Els CDR i diferents entitats de l’esquerra independentista han convocat una protesta aquest dimecres al migdia a les portes de les dependències policials. El detingut també va ser identificat durant un tall de carretera a la Ronda Litoral per evitar la celebració d’un Consell de Ministres a Barcelona el passat 21 de desembre.

Et pot interessar  Puigdemont i Sales es reuneixen a Waterloo per a "definir" l'estratègia de Junts al Parlament per al 2026
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí