Nuet, l’únic diputat d’ERC que s’abstindrà a la nova pròrroga de l’estat d’alarma

|

- Publicitat -

Nuet va per lliure i no en coalició

Publicitat

El diputat Joan Josep Nuet s’abstindrà de nou a la nova pròrroga de l’estat d’alarma tot i el ‘no’ anunciat per ERC. Nuet –que pertany a Sobiranistes amb qui Esquerra va concórrer en coalició- ja va mantenir aquest posicionament a la darrera votació. ERC va al•legar aleshores que Nuet no està supeditat a l’executiva dels republicans i des de Sobiranistes van defensar que el sentit del seu vot es va acordar per unanimitat en una executiva. Un fet que provoca disgust a ERC.

Et pot interessar  ERC exigeix al Govern que torni a negociar amb els sindicats de l'educació
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí