Vox es querella contra Santillana per titllar-los de nazis en un llibre de text

|

- Publicitat -

Vox ha presentat una querella davant un Jutjat d’Instrucció de Madrid contra Santillana Educación Global i dues directores del grup editorial per qualificar a la formació ultra “d’hereva del nazisme”. L’editorial ho indica així en un llibre de text d’Història de Primer de Batxillerat.

Vox acusa l’editorial de delictes d’injúries i calúmnies, així com la comissió d’un suposat delicte d’odi. Concretament, la querella, va dirigida a la directora d’Edicions, Teresa Grence, i Lourdes Etxebarría, responsable del projecte d’elaboració del llibre de text Història del Món Contemporani. En un comunicat, la força política alerta de la gravetat d’aquestes expressions i denuncia la vulneració de drets fonamentals com és l’educació.

Publicitat

En el text educatiu es qualifica Vox com a “extrema dreta” i de forma literal asseguren que el partit té “un discurs contrari i la seva mania que anomenen islamització d’Europa” com a idees sobre les quals gira l’argumentari polític de la dreta i que justifica aquesta qualificació de “nazi”.

>

Vox ha enrabiat i, per això, ara vol que també s’identifiqui l’autor del capítol.

Et pot interessar  L'Estat espanyol, retratat: el PP i Vox sumen més de la meitat dels vots en set parlaments autonòmics
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí