[Vídeo] Magistral repassada de Fachin a tota l’esquerra progre

Contundent discurs de l'ex de Podemos: "ser equidistant és estar a favor del 155"

|

- Publicitat -

Albano Dante Fachín ha tornat a donar una lliçó magistral a l’esquerra espanyola i a la catalana equidistant durant una intervenció a les jornades de la Universitat Catalana d’Estiu.

Publicitat .

Durant el seu parlament, recollit en vídeo pel tuitaire Kasper Juul, va alliçonar desacreditar l’estratègia de l’esquerra progre que sota un fals discurs d’equidistància i de moviments com el de “hablemos parlem” en realitat el que fa és col·locar-se al costat del règim del 78.

“Aquells que no estan ni amb la DUI ni amb el 155 estan posicionant-se a favor del 15. L’esquerra espanyola ha de donar suport a amb tota la força el procés sobiranista si no vol desaparèixer. Els hereus del PSUC hauran de triar”.

També cita directament a Podemos i els seus excompanys d’Izquierda Unida com Pablo Iglesias o Alberto Garzón: “Els jutges que empresonen independentistes empresonaran a qualsevol persona d’esquerres a Espanya si vol ser d’esquerres de veritat”.

També aprofita per tractar el famós, polèmic i pesat tema d’eixamplar la base i afirma que la millor manera de fer-ho és amb un altre 1-O: “Quan dic que cal fer que l’esquerra espanyola entengui que el procés sobiranista és seu no estic dient que els hi hem de demanar, explicar o convèncer. Hi ha una manera que crec és millor. Exercint i que es vegi com va passar amb el referèndum”.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

.