[Vídeo] Fachín a la cara del jutge Barrientos: “Aquesta sala està presidida per un retrat d’un rei corrupte”

|

- Publicitat -

L’exdiputat de CSQP al Parlament de Catalunya i ara líder de Som Alternativa, Albano Dante Fachin, no li ha tremolat el pols a l’hora de declarar com a testimoni cridat per la defensa de Mireia Boya al TSJC al judici farsa contra els membres independentista s de la mesa de la cambra catalana de l’anterior legislatura.

Fachin s’ha presentat “periodista especialitzat en sanitat i la corrupció de la monarquia”. Duant el seu discurs, on també ha recordat que el programa electoral de CSQP el 2015 recollia el dret a fer un “procés constituent no subordinat a Espanya”, ha recordat que va ser lògic “ocultar el vot” perquè ara s’estava jutjant aquella votació.

Publicitat

A més, tot i que ell mateix ha dit que no li han deixat dir “gaire cosa més” ha dit a la cara del jutge Jesús Maria Barrientos que la sala del TSJC que ell presidents hi ha “un retrat d’un rei corrupte”. Aquí el moment:

>

Et pot interessar  El Parlament recorre la sentència del TSJC que eliminava l'exigència del B2 de català als xofers
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí