La malícia de l’Estat: Soto del Real divideix els 7 CDRs detinguts en mòduls diferents

|

- Publicitat -

Els set independentistes detinguts el 23-S es troben des de dimecres en set mòduls diferents, on comparteixen espai amb altres presos. Segons han confirmat fonts de la defensa a l’ACN, en els darrers dies s’ha anat assignant els mòduls de destí de manera que tots ells han anat deixant els mòduls d’ingrés on es trobaven i són ara separats.

Publicitat

Les mateixes fonts expliquen que tot i que la normativa de presons ho permet no tindria per què ser així i ho veuen com a part d’una “estratègia”. En tot cas, els advocats treballen ja en un escrit perquè els seus clients puguin ser traslladats a Catalunya.

Entenen que “en primer lloc han de quedar en llibertat” però demanaran que els traslladin a centres penitenciaris catalans mentre no es resolgui la petició.

Et pot interessar  L’Estat ordena triturar les proves de l'1-O: Una operació d’Estat per liquidar el llegat del referèndum i la violència policial
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí