Divendres, 24 de març de 2023 - Edició 1702
La República

ERC respon als comuns que la direcció del partit no preveu assistir a la manifestació contra el Quart Cinturó

Tot i la negativa de la cúpula d’ERC a fer acte de presència a la manifestació, Vilalta ha apuntat que les bases són “lliures” de participar-hi

Redacció 20/02/2023
La portaveu d'ERC, Marta Vilalta, en roda de premsa Data de publicació: dilluns 20 de febrer del 2023, 12:46 Localització: Barcelona Autor: Bernat Vilaró

La direcció d’ERC declina la invitació dels comuns d’assistir a la manifestació contra el Quart Cinturó que tindrà lloc a Sabadell (Vallès Occidental) el pròxim diumenge, 26 de febrer, organitzada per la Plataforma Contra el Quart Cinturó (CCQC). Malgrat que els republicans asseguren oposar-se al projecte, la seva portaveu, Marta Vilalta, ha explicat que la direcció no preveu assistir a la mobilització, i que tampoc s’hi enviarà cap representant. Els comuns també havien convidat explícitament l’exalcalde de Sabadell i actual conseller de Territori, Juli Fernàndez, que mai ha amagat la seva oposició al macroprojecte. Tot i la negativa de la cúpula d’ERC a fer acte de presència a la manifestació, Vilalta ha apuntat que les bases són “lliures” de participar-hi.

La portaveu dels republicans referma així la postura del partit sobre el Quart Cinturó, expressada pel mateix conseller de Territori, que va assegurar que l’acord al qual han arribat amb els comuns i el PSC sobre la B-40 “no és el Quart Cinturó”.