Una protesta contra la guerra a Gaza talla la Rambla i reclama fer boicot a les empreses que permeten “la colonització”

La mobilització assenyala Carrefour pel seu "suport" a Israel

|

- Publicitat -

Una acció protesta contra la guerra a Gaza ha tallat aquest dissabte al migdia la Rambla de Barcelona i ha reclamat fer boicot contra les empreses aliades amb Israel que permeten “la colonització” del territori.

Amb aquests termes s’ha expressat el coordinador del Comitè de Solidaritat amb Palestina, Marc del Alcázar i Julià, davant l’establiment Carrefour, on s’ha organitzat la protesta. Segons ha denunciat del Alcázar, el de la firma francesa és un cas “flagrant” pel seu “suport” a Israel, però també ha apuntat a altres empreses.

Publicitat

La mobilització, impulsada per la Comunitat Palestina de Catalunya i Prou Complicitat amb Israel, també estava convocada davant hipermercats de la marca d’una quinzena de localitats, com ara la Seu d’Urgell, Olot, Girona, Manresa, Lleida, Vic i el Prat del Llobregat.

>

Et pot interessar  El govern espanyol s'oposa a la guerra però envia una fragata a Xipre per a "tasques defensives"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí