Edició 2784

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 11 de març del 2026
Edició 2784

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 11 de març del 2026

L’Audiència Nacional repressora fa pagar més de 9.000 euros als familiars d’una víctima dels GAL

|

- Publicitat -

La justícia espanyola aliada de les clavegueres de l’estat segueix blanquejant el greu terrorisme policial dels GAL. Tal com ha informat el diari El Correo aquest dimecres, l’Audiència Nacional ha fet pagar 9.252 euros a la família d’una víctima assassinada pels GAL el 1982 en concepte de despeses per un recurs interposat pel Tribunal Constitucional contra el Ministerio del Interior per reclamar una indemnització complementària que entra dins la llei de Víctimes del Terrorisme.

Publicitat

La decepció i ràbia de la mare del torturat Joxi Zabala, Felipa Artano, i la seva germana era més que evident, i han expressat que “és un despropòsit”, denunciant la injustícia que han viscut. El TC ja va decidir passar per la pedra les ajudes a aquestes familiars, i després del recurs ha estat l’Audiència Nacional qui ha rematat la sentència.

Et pot interessar  Els màxims responsables de la 'policia patriòtica' neguen haver espiat els comptes dels Pujol a Andorra
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí