L’Aliança Lliure Europea reclama a l’Estat el reconeixement del dret d’autodeterminació de Catalunya

|

- Publicitat -

En l’assemblea general celebrada a Brussel·les, Aliança Lliure Europea ha donat llum verda a una resolució d’ERC que dona suport a continuar amb la taula de diàleg “sense cap límit en el debat polític” i “com a mecanisme per resoldre el conflicte polític”.

Publicitat

La resolució també demana una llei d’amnistia que “garanteixi la fi immediata de la repressió política i el retorn dels exiliats”. A més, el text reclama a l’Estat el reconeixement del dret d’autodeterminació de Catalunya i la celebració d’un referèndum d’independència.

Així mateix, l’Aliança Lliure Europea insta a adoptar una llei per establir un “marc per a l’exercici del dret d’autodeterminació de les nacions sense estat de la Unió Europea”.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí