Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026
Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026

Junts fa públic el manifest de la Diada: “Cal assumir els errors”

|

- Publicitat -

Aquest matí, Junts per Catalunya ha fet públic el seu manifest de la Diada en el marc de l’Onze de Setembre. A grans trets, fa una crida a recuperar “la via de la trobada i l’entesa” per avançar cap a la independència i a “posar per sobre de les diferències les raons de la llibertat, la unitat i la determinació política”.

Publicitat

La formació deixa palès que els sembla “massa fàcil assenyalar uns o uns altres per tot allò que ens sembla que no han fet prou bé, massa fàcil quedar-se a casa amb una raó que si no és compartida ni majoritària no és motor de canvi; preferim mirar-nos al mirall, assumir els errors propis i els col·lectius, i recordar, recordar-nos, que fa cinc anys vam escriure una partitura que només cal llegir per saber on vam afinar i on vam desafinar.”

El manifest de Junts arriba en plena polèmica per l’absència d’ERC a la manifestació de l’ANC per la Diada en considerar-la que va “contra els partits” i “contra independentistes”.

Et pot interessar  Junts i ERC pressionen Puente pel "caos descomunal" de Rodalies: "Volem solucions efectives i creïbles, i no arriben"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí