[Vídeo] Tracte masclista a la primera general espanyola durant la seva presentació

|

- Publicitat -

A inicis de la setmana passada, el president del Gobierno en funcions, Pedro Sánchez, va rebre al Palau de la Moncloa els nous generals de l’Exèrcit, nomenats recentment per l’Executiu espanyol.

Publicitat

La notícia prenia especial rellevància perquè entre els militars ascendits hi ha la primera general de Brigada de la història espanyola, Patricia Ortega, de 56 anys. Aquesta madrilenya, enginyera, era fins ara directora del Laboratori d’Enginyers de l’Exèrcit a l’Institut Nacional de Tècnica Aeroespacial.

Per durant la recepció es pot veure clarament com els companys masculins menyspreen la general, que fa cara de pomes agres i, a més, va ser apartada de la foto de família i obligada a retratar-se en solitari amb Sánchez. Aquí el moment:

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí