Males notícies per Aguirre i el seu marit: Reobren el cas de la venda fraudulenta del quadre de Goya

|

- Publicitat -

L’Audiència Provincial ha reobert el cas de la venda del quadre de Goya del marit d’Esperanza Aguirre i ha ordenat tramitar la recusació contra la jutgessa de Madrid que va arxivar la causa, segons informa eldiario.es. Fernando Ramírez de Haro hauria simulat rebre l’obra d’art com una donació del seu pare per no pagar l’impost de successions i, per tant, hauria defraudat Hisenda amb la posterior venda per 5 milions d’euros a l’empresari Juan Miguel Villar Mir.

La causa es va obrir arran de la querella d’Íñigo Ramírez d’Haro, germà de Fernando, el marit d’Aguirre, qui acusa el seu germà de simular la donació. Ara, el tribunal estima el recurs d’apel·lació del querellant contra la jutgessa que va arxivar el cas sense esperar ni tan sols a la resolució de la recusació.

Publicitat

Per tant, l’Audiència Provincial considera que cal reobrir el cas i designarà un magistrat del tribunal que farà un informe sobre l’actuació de la jutgessa, que podria ser apartada.

>

 

Et pot interessar  Bufetada dels tribunals valencians a les víctimes de la gota freda: el TSJ rebutja investigar Mazón per la gestió de la dana que va causar 230 morts
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí