Junqueras exigeix per carta a Sassoli que «intervingui» per poder ocupar el seu escó a l’Eurocambra

|

- Publicitat -

El líder d’ERC Oriol Junqueras ha demanat per carta al president del Parlament Europeu David-Maria Sassoli que «intervingui» per poder ocupar el seu escó a la cambra. Amb aquesta missiva enviada aquest dijous Junqueras confia que el socialista italià tindrà «interès» pel seu cas i actuarà per permetre que pugui ser eurodiputat. Junqueras alerta a Sassoli de la «greu situació» en la que es troba per la presó preventiva i es queixa que les autoritats espanyoles no el van deixar sortir per assumir el mandat com a eurodiputat malgrat tenir «tots els drets civils i polítics» intactes.
«Vaig ser escollit amb el vot de més d’un milió dos-cents mil però no he pogut, fins ara, prendre possessió del meu seient al Parlament Europeu», lamenta el líder d’ERC.

Publicitat

A la seva carta, Junqueras assegura que durant els gairebé dos anys que ha estat empresonat la seva «idea d’autodeterminació s’ha reforçat», així com la defensa dels valors «democràtics» i «de la religió catòlica». «La lectura de la Bíblia em va ajudar a afrontar la injustícia de la presó, la reflexió em va donar pau i la pregària em va reconfortar», assegura.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

<