Edició 1894

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 02 de octubre del 2023
Edició 1894

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 02 de octubre del 2023

Els eurodiputats espanyols de PP i PSOE retratats en una votació sobre Kosovo

Voten el mateix que els grups euroescèptics, populistes i ultradreta

|

- Publicitat -

Una vegada més els eurodiputats espanyols han quedat retratats al Parlament Europeu. Si fa uns dies van trencar la línia de vot dels seus companys de sigles europeus sobre el càstig a Hongria per la seva deriva dictatorial (possiblement per por que passi el mateix a Espanya d’aquí poc) ara han tornat a demostrar la seva obsessió amb Catalunya en una votació sobre Kosovo.

Publicitat

Espanya segueix sense reconèixer el país balcànic i per això els diputats espanyols del PP i del PSOE han trencat la disciplina de vot dels seus partits i han votat en contra que s’allarguin els visats als kosovars. Ciudadanos s’ha abstingut.

El més greu de tot és que els diputats espanyols populars i socialistes s’han posicionat al costat dels partits euroescèptics, que la majoria d’ells són populistes i d’ultradreta.

El resultat global de l’Eurocambra ha estat de 420 vots a favor, 188 en contra i 22 abstencions.

Et pot interessar  Feijóo confirma que assistirà a la manifestació de SCC contra l'amnistia a Barcelona el 8 d'octubre
Publicitat

Més notícies

Editorial

Opinió