Felip VI utilitza la COVID-19 per intentar netejar la seva imatge

|

- Publicitat -

La monarquia espanyola viu els seus pitjors moments, en gran part pels escàndols de corrupció de Joan Carles de Borbó. El seu fill, Felip VI, conscient d’aquesta situació ha aprofitat la pandèmia de la COVID-19 per intentar netejar la seva imatge. La Casa Real assegura que l’actual monarca ha estat clau perquè nombroses organitzacions vinculades amb l’aristocràcia hagin participat en una compra massiva d’aliments. Segons una informació de La Zarzuela, la Creu Roja ha rebut 38.604 litres de llet i a més, també s’ha entregat material de protecció a centres hospitalaris.

Et pot interessar  [VÍDEO] L’Estat espanyol s’apropia del llegat de Joan Margarit i n'esborra la catalanitat amb un guardó a mida del nacionalisme cultural
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí