Edició 2949

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 22 de agost del 2026

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 22 de agost del 2026

ERC, PSC i JxC presenten una moció de censura a Sant Fruitós de Bages

|

- Publicitat -

Junts per Catalunya, ERC i el PSC han presentat una moció de censura a l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages. La republicana Àdria Mazcuñan serà la nova alcaldessa a partir del 17 de juliol, data en la qual està prevista la celebració d’un ple extraordinari tal com marca la llei. Les formacions impulsores de la moció consideren que la gestió de l’actual alcalde Joan Carles Batanés, membre d’una agrupació d’electors, és “opaca i poc dialogant”.

Publicitat

En una compareixença conjunta que els tres partits de l’oposició han fet aquest dimecres, s’ha destacat que les formacions han perdut la “confiança” en l’alcalde i el seu equip de govern i els han acusat “d’actuar només pensant en ells”. Junts per Catalunya, Esquerra i el PSC governaran en coalició, “respectant els posicionaments ideològics de cadascú”.

Et pot interessar  La "dignitat" a mitges de Marc Puigtió: renuncia a Girona pels àudios però s'aferra als càrrecs remunerats de Sant Julià i el Consell Comarcal
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí