El jutjat d’Instrucció de Barcelona dona una nova pròrroga a la Fiscalia de Sánchez per seguir investigant Josep Lluís Alay

|

- Publicitat -

Una nova maniobra bruta de la justícia espanyola contra l’independentisme torna a posar contra les cordes el director de l’oficina del president Puigdemont, Josep Lluís Alay, només unes hores més tard que l’Audiència Nacional arxivés la causa que els acusava a ell i a Jami Matamala per un delicte d’encobriment.

El tribunal espanyol no va poder acreditar que els dos acusats obstaculitzessin l’acció de la justícia quan van acompanyar Puigdemont durant la seva detenció a Alemanya.

Publicitat

Alay ha informat des del seu Twitter, que el Jutjat d’Instrucció de Barcelona li ha comunicat que ha concedit a la Fiscalia de Sánchez una nova pròrroga de 6 mesos per investigar-lo com a Director. Amb tot, Alay deixa clar que no es rendirà i diverses personalitats de l’independentisme li han donat suport.

>

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí