El guionista català que va ser acomiadat d’RTVE per un rètol sobre la princesa Leonor parla després que el jutge li doni la raó

|

- Publicitat -

El polèmic rètol de TVE que deia que “Leonor se’n va d’Espanya, com el seu avi” que va acabar amb l’acomiadament del guionista que ho va titular ha acabat sent un maldecap per la televisió pública espanyola. Més d’un any més tard de la polèmica, la televisió haurà d’indemnitzar Bernat Barrachina amb 10.000 euros en concepte de danys morals tal com ha imposat el jutge que ha acabat considerant que el rètol no era “ni vexatori ni ofensiu”.

Publicitat

En un dels programes on col·labora, i tal com recull el diari Público, el guionista ha recordat que només mitja hora més tard de sortir el rètol a la pantalla ja l’havien acomiadat, i que durant els dies posteriors va arribar a rebre amenaces de mort. Amb tot, també ha assegurat que no va posar el rètol amb intenció que es descontrolés tot tant.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí