Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026
Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026

El Col·lectiu Primer d’Octubre demana a ERC que els militants votin el marc dels acords d’investidura

|

- Publicitat -

Un dels sectors més crítics d’ERC, el Col·lectiu Primer d’Octubre, segueix insistint en no renunciar a la via unilateral per tal d’assolir la independència, tal com va marcar el camí del referèndum de l’1-O. En un comunicat, el col·lectiu demana que la ronda d’assemblees amb la militància que va anunciar ERC per tal d’informar sobre la situació actual de les negociacions culmini amb una votació per decidir “el marc dels acords d’aquesta nova legislatura”, i “no es limiti a transmetre determinades consignes polítiques”.

Publicitat

Per tant, el col·lectiu entendria que així es creés un nou full de ruta, “ja que l’escenari votat al Congrés de 2019 ha estat superat pels esdeveniments”, i exigeix que ERC posi sobre la taula que “en darrera instància no descartem la via unilateral”, fet que contradiu la darrera Ponència Política dels republicans.

 

Et pot interessar  ERC posa el ganivet al coll al PSOE i al PSC: sense recaptació de l'IRPF per l'ATC, no hi haurà pressupostos ni a Madrid ni a Catalunya
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí