El centre Irídia critica el dispositiu policial al metro de Barcelona titllant-lo de “batuda sota perfil racial”

|

- Publicitat -

El centre Irídia ha criticat el dispositiu policial al metro de Barcelona portat a terme dimarts pels Mossos d’Esquadra i la Policia Nacional. L’ha titllat de “batuda sota perfil racial”, i ha advertit que es tracta d’una “drecera que no té cabuda en un sistema democràtica” i és una “pràctica il·legal”. “Les batudes sota perfil racial són contràries a la Constitució per ser discriminatòries. La policia no pot identificar persones sobre la base del seu perfil racial”, remarca Irídia a través de Twitter.


L’operatiu policial al metro va acabar amb 23 detinguts, 22 per la Llei d’Estrangeria, tot i que sis detencions han quedat finalment sense efecte. 17 passaran a disposició judicial durant aquest dimecres.

Publicitat

Els 70 carteristes identificats al metro dimarts acumulen 185 detencions i han estat denunciats 667 cops

>

Els 70 carteristes i lladres identificats al metro dimarts acumulen 185 detencions i han estat denunciats 667 cops, segons han informat els Mossos d’Esquadra. Principalment han estat detinguts per delictes de furt i denunciats per delicte lleu de furt per part dels agents de Seguretat Ciutadana que treballen al metro i a la ciutat, així com en el marc d’investigacions policials. Un dels identificats arriba a les 11 detencions i a les 86 denúncies.

Et pot interessar  S'evita el desnonament al barri de Gràcia, però es comença el dels assentaments propers a la Sagrera
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí