El cap dels antiavalots a Barcelona, Jordi Arasa, evita entrar a presó per les càrregues policials del 15-M

|

- Publicitat -

El Tribunal Suprem ha evitat que el que va ser cap dels antiavalots dels Mossos d’Esquadra, Jordi Arasa, ingressi a presó per complir la pena de 2 anys i 4 mesos que li demanaven per les càrregues policials durant el desallotjament de la concentració del 15-M. En lloc d’això, el tribunal ha rebaixat la pena a una multa de 9.000 euros, segons ha informat Quico Sallés a El Món.

Arasa va ser condemnat per dos delictes de lesions, després d’haver actuat de forma violenta i “injustificada”, segons el Tribunal, durant el desallotjament del 15-M. En la mateixa sentència, a la qual ha accedit el mitjà citat, els magistrats sostenen que no va produir-se cap situació que “justifiqués colpejar als ciutadans”.

Publicitat

Tanmateix, aquestes paraules se les endú el vent, i ara el Suprem ha donat la raó al recurs presentat per la defensa d’Arasa, segons el qual als fets provats els correspon una multa de 60 euros diaris durant 5 mesos. D’aquesta manera, l’agent, que en l’actualitat dona classe a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, evita entrar a presó.

Et pot interessar  S'evita el desnonament al barri de Gràcia, però es comença el dels assentaments propers a la Sagrera
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí