Edició 2764

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 18 de febrer del 2026
Edició 2764

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 18 de febrer del 2026

Detenen un exdiputat del PP per agredir una dona a Sevilla

|

- Publicitat -

Deixar enrere la vida política al PP no evita que un exdiputat tingui actituds molt lligades al feixisme. Es tracta de Juan José Cortés, l’exdiputat nacional del PP, que va ser detingut a l’estació de Santa Justa de Sevilla després d’agredir una dona que el va denunciar. En concret, la víctima assegura que l’exdiputat li va “robar una vara” i li va obrir el cap. “M’ha agredit brutalment”, remarca la dona, que també diu que ja tenia denunciat Juan José Cortés per amenaces de mort.

Publicitat

Tal com informa La Voz del Sur, Cortés ha passat el matí d’aquest dimarts a disposició del Jutjat d’Instrucció número 9 de Sevilla, en funcions de guàrdia de detinguts, i el seu titular ha acordat la seva posada en llibertat provisional.

Et pot interessar  El PPC confirma el sentit autonomista de la manifestació convocada per les plataformes ciutadanes a l'anunciar que hi participarà
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí