Carla Simón se suma a la llista de Junts a les Planes d’Hostoles com a independent

El secretari general de Junts, Jordi Turull, diu que la incorporació de Simón és una "excel·lent notícia"

|

- Publicitat -

La directora i guionista de cinema Carla Simón ha fet un pas endavant en política, i confirma que formarà part de la llista municipal de Junts per al municipi de les Planes d’Hostoles, a la Garrotxa.

Publicitat

La notícia l’ha confirmada el mateix alcaldable de Junts a les Planes d’Hostoles, Cogolls i les Encies, Pablo Odell. El cap de llista ha assegurat estar «il·lusionat» amb el projecte, que té l’objectiu que sigui un «poble ple d’idees dissenyades per incloure’ns a totes i a tots».

El secretari general de Junts, Jordi Turull, ho ha qualificat com una «excel·lent notícia» i el diputat del partit Salvador Vergés ha agraït a Simón la seva implicació «amb aquest petit gran poble garrotxí».

Et pot interessar  #UlldeDéu El gir de guió d’ERC (mentre el PSC en aigües tèrboles i Junts en el laberint)
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí