Diumenge, 26 de març de 2023 - Edició 1704
La República

Borràs proposa que Gonzàlez-Cambray assumeixi la direcció de l’escola Turó del Drac

La presidenta del Parlament li recorda al conseller d’Educació que “tenim competències plenes en ensenyament” i li demana que assumeixi la direcció de l’escola de Canet de Mar

Agències 13/12/2021
La presidenta del Parlament, Laura Borràs, el 13 de novembre del 2021

La presidenta del Parlament, Laura Borràs, proposa que el conseller d’Educació, Josep Gonzàlez-Cambray, assumeixi la direcció de l’escola de Canet de Mar que ha d’impartir el 25% en castellà a una classe de P5 per ordre del TSJC.

“No pot ser que diguem que no podem fer res. Tenim competències plenes en ensenyament. I no es pot deixar la responsabilitat només als professionals”, ha defensat la presidenta de la cambra catalana en una entrevista a ‘Ràdio 4 i La2’.

I, en aquest sentit, ha recordat que Clara Ponsatí, com a consellera d’Educació, va assumir el control de tots els centres educatius durant uns dies perquè les escoles poguessin ser col·legis electorals de l’1-O i eximir així de responsabilitat als directors.