Edició 2784

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 10 de març del 2026
Edició 2784

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 10 de març del 2026

Baños avala la taula de diàleg si és “per reorganitzar forces per tornar a la via del conflicte”

|

- Publicitat -

L’exdiputat de la CUP, Antonio Baños, ha explicat, segons el seu parer, quina estratègia hauria d’afrontar l’independentisme per avançar cap a l’autodeterminació en una piulada a la plataforma de l’ocellet blau.

Publicitat

Baños no s’ha mostrat contrari a la taula de diàleg, si “tot aquest temps de diàleg” permet “reorganitzar les forces per tornar a la via del conflicte”. Així, ha mostrat que per a ell és una via vàlida si es tracta d’una pausa en la “via del conflicte” per organitzar-lo. Per tant, creu que és inevitable l’enfrontament amb l’Estat.

L’exdiputat dels anticapitalistes ha conclòs amb una afirmació contundent. “Qualsevol altre interpretació és derrotisme i rendició” ha etzibat.

Així, ha mostrat que, fins a un cert punt, té confiança amb la taula de diàleg d’Aragonès, si té com a objectiu crear una estratègia per buscar la confrontació amb l’Estat. Alhora, però, també ha explicitat que n’és contrari si la taula de diàleg té qualsevol altre objectiu.

Et pot interessar  La CUP i Junts reivindiquen el pacte de govern a Tàrrega que ha tombat el govern en minoria d'ERC-PSC
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí