Edició 2394

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 13 de febrer del 2025
Edició 2394

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 13 de febrer del 2025

Paluzie reivindica que es reconegui la victòria de l’1 i del 3 d’octubre

|

- Publicitat -

La presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana ha fet un parlament en l’acte per commemorar la parada de país del 3 d’octubre i el Primer d’Octubre.

Publicitat

Paluzie ha ressaltat que l’1-O i el 3-O “les forces de ruptura es van imposar a les de reforma”. Així ha volgut destacar que l’independentisme va mostrar-se com a força política plenament guanyadora, vers l’unionisme que no es va manifestar.

També ha volgut posar en relleu la importància dels sindicats nacionals i ha considerat que el seu rol va ser “clau”. “Fem fortes les estructures que ens faran guanyar la Independència” ha conclòs.

Et pot interessar  L'ANC aprova el full de ruta que aposta per "trencar" pactes amb els socialistes i recuperar la unilateralitat
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí