Edició 1891

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de setembre del 2023
Edició 1891

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de setembre del 2023

Octuvre s’adreça a Aragonès, Puigneró, Vilagrà i Sànchez perquè posin fi a l’opacitat que envolta els JJOO

|

- Publicitat -

Octuvre s’ha adreçat directament a Pere Aragonès, Jordi Puigneró, Laura Vilagrà i Jordi Sánchez per exigir que donin explicacions sobre els JJOO als Pirineus. No és el primer cop que la plataforma liderada per Marta Sibina i Albano-Dante Fachín carrega contra l’opacitat que hi ha entorn de la candidatura.

Publicitat

Per aquest motiu, exigeixen la publicació del “contingut complet dels estudis que la Generalitat i qualsevol dels seus organismes ha encarregat sobre els JJOO als Pirineus” i, com també demanava la CUP, quants diners ha costat. Així mateix, veuen vital que s’identifiquin quines empreses privades hi ha al darrere.

“És imprescindible que expliqueu per què aquests documents no s’han publicat fins ara malgrat les repetides demandes d’informació fetes des de la societat civil”, afegeixen. Tot plegat, recriminen la greu ocultació de tota la informació i recorden que ja han passat, en alguns casos, més de 24 mesos.

Et pot interessar  Larrosa trasllada a Aragonès que Lleida necessita un "tracte diferencial" i ha d'avançar en temes de capitalitat
Publicitat

Més notícies

Editorial

Opinió