Edició 1889

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 27 de setembre del 2023
Edició 1889

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 27 de setembre del 2023

Montilla nega la possibilitat d’un referèndum pactat i Torra li replica que per això es va fer l’1-O

|

- Publicitat -

Després que l’expresident José Montilla hagi negat que sigui possible pactar un referèndum amb l’Estat, el president Quom Torra li ha replicat amb aquesta piulada: “Efectivament, el president Montilla té raó: no és possible pactar un referèndum amb Espanya. És d’aquest consens que va sorgir el Primer d’octubre”.

Publicitat

 

L’expresident de la Generalitat José Montilla havia negat aquesta possibilitat amb aquesta reflexió: “¿Vostè creu que des d’Espanya es facilitaria una convocatòria d’un referèndum per liquidar Espanya?”. Ha formulat la pregunta en una entrevista a RTVE, després de respondre que no.

Et pot interessar  Els suposats progressistes de Sumar afirmen que el referèndum "no passarà en una setmana ni quinze dies" i cal "ampliar el diàleg"
Publicitat

Més notícies

Editorial

Opinió