Edició 2739

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 24 de gener del 2026
Edició 2739

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 24 de gener del 2026

Lluís Puig demana a Torrent i Rufián que s’inscriguin al Consell de la República

El conseller legítim de Cultura ha instat al president del Parlament i a Gabriel Rufián que s'inscriguin al Consell de la República

|

- Publicitat -

Lluís Puig ha demanat a Roger Torrent i Gabriel Rufián que s’inscriguin al Consell de la República. El conseller legítim de Cultura ha fet aquesta petició, mitjançant les xarxes socials, després d’un acte d’Esquerra Republicana de Catalunya a Salt, en el qual han participat el president del Parlament i el número 2 de la candidatura republicana al Congrés.

Publicitat

Rufián i Torrent, a Salt, han fet una crida a seguir treballant per assolir la independència. D’aquí que Puig hagi demanat l’ajuda dels líders d’ERC “per arribar a ser 120.000 membres al Consell de la República”.

 

Et pot interessar  El nou model de finançament millorarà la capacitat pressupostària de totes les comunitats a la vegada que mantindrà l'espoli fiscal
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí