Edició 1887

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 25 de setembre del 2023
Edició 1887

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 25 de setembre del 2023

L’independentisme vol despertar Europa plantant dues cel·les pels presos polítics davant les seves institucions

La campanya 'Un poble empresonat', que va començar a Vic, ha desembarcat davant de la Comissió Europea i el Consell Europeu

|

- Publicitat -

L’ANC, Òmnium Cultural i els CDR han recreat dues cel·les d’una presó davant la Comissió Europea i el Consell Europeu, a Brussel·les, per denunciar davant els altres països els empresonaments de polítics i líders independentistes després de l’1-O a l’estat espanyol.

Publicitat

L’acció forma part de la campanya ‘Un poble empresonat’ i les cel·les són les mateixes que es van instal·lar a Vic el novembre passat i que han visitat un total de 17 municipis en els darrers mesos. “Amb aquesta acció volem que l’opinió pública internacional, concretament l’europea, sàpiga que l’estat espanyol està intentant convertir un dret, el de l’autodeterminació, en un crim”, ha afirmat la presidenta de l’ANC, Elisenda Paluzie. El president Carles Puigdemont, els consellers Toni Comín i Lluís Puig, el membre dels CDR Adrià Carrasco, o el raper Valtònyc també han participat en l’acte d’inauguració de la presó.

Et pot interessar  La Comissió Europea facilitarà recursos per aprendre català al programa Erasmus+ abans d'octubre
Publicitat

Més notícies

Editorial

Opinió