L’ANC demana que el Govern català tanqui la frontera amb Espanya

|

- Publicitat -

En dues piulades, l’ANC ha demanat al govern català que tanqui la frontera amb Espanya per la crisi del coronavirus i veient les dades de l’evolució de la malaltia. Recorda que els Mossos han dit que seria possible fer-ho i molt més fàcilment que confinar espai interns.

Diu l’ANC: “És el moment d’actuar com a Estat, com es va fer amb èxit davant dels atemptats del 2017, i aplicar les mesures necessàries per a controlar la propagació del #Covid19 i el col·lapse del sistema sanitari català. Cal respondre amb valentia pel bé de tothom. #TanquemCatalunya

Publicitat

“Tot el suport de l’@assemblea a les persones afectades, confinades o aïllades, com és el cas del nostre expresident @jordialapreso.  El nostre agraïment més sincer al personal dels serveis sanitaris del país. En moments d’emergència, responsabilitat i solidaritat!”

 

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí