Edició 2673

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 19 de novembre del 2025
Edició 2673

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 19 de novembre del 2025

Junts tensa la corda, però no la trenca

Titlla de "política ficció" el discurs d'Illa al DPG: "No pot fer aquests anuncis mirant els catalans als ulls"

|

- Publicitat -

Sales retreu al president que “Catalunya està en pausa esperant el permís de Madrid”
Junts per Catalunya ha qualificat com a “política ficció” els anuncis que ha fet el president Salvador Illa durant la seva intervenció al debat de política general del Parlament. Així ho ha assegurat aquest dimarts la portaveu del grup parlamentari, Mònica Sales, que ha recordat que l’any passat va “prometre” 50.000 habitatges públics i aquest any, 200.000. “Ha tornat a fer un brindis al sol. Aquest anunci i altres no els pot fer mirant els catalans als ulls”, ha criticat la dirigent juntaire, que ha al·legat la manca de pressupostos i el dèficit fiscal. També ha replicat les paraules del president afirmant que “Catalunya està en marxa”. Ha rebatut que “Catalunya està en pausa esperant el permís de Madrid”.
Junts marca duresa sense trencar
En roda de premsa després del discurs del president, la portaveu de Junts l’ha titllat de “triomfalista” i “allunyat de la realitat. Ha lamentat que “els catalans pateixen perquè el país ha tocat fons en habitatge, salut, educació o llengua”. I ha afegit que “els problemes del país no se solucionen amb eslògans i promeses, com ha fet”.
“Ha promès trens, carreteres, hospitals, residència, sense tenir pressupostos”, ha retret Mònica Sales. En aquest sentit, ha insistit que, “sense pressupostos” i “sense acabar amb el dèficit fiscal”, les seves promeses “són paper mullat” i “impossible de complir”.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí