Jordi Pesarrodona es dona de baixa d’ERC: “Em sento orfe de representació”

|

- Publicitat -

El suport d’ERC a la pròrroga de l’estat d’alarma i a l’estratègia del Gobierno de España en general, ja ha començat a cobrar-se víctimes. És el cas de Jordi Pesarrodona, conegut militant que el dia d’avui encara està pendent de judici per un suposat delicte d’odi, per haver-se posat un nas de pallasso al costat de la Guàrdia Civil.

Publicitat

En un fil a Twitter, Pesarrodona anuncia amb tristesa que deixa la militància d’ERC, dient que “està clar que sóc víctima de l’1-O, i avui em sento orfe de representació”, i titlla ERC de no haver-li donat suport “fins que no va arribar la imputació”. El ja exmilitant lamenta que “la manca d’unitat de l’independentisme” l’ha portat a renunciar a càrrecs de partit perquè assegura que no se sentia representat. Amb tot, Pesarrodona anuncia que passa a l’activisme de poble: “Avui m’adono més que mai que sols el poble salva al poble!”.

Et pot interessar  Junqueras exigeix el cap de Trapero i posa Illa contra les cordes per la deriva dels Mossos
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí