Edició 2393

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 12 de febrer del 2025
Edició 2393

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 12 de febrer del 2025

Girona reclamarà més de 13 milions d’euros al soci privat de l’empresa de gestió d’aigua per “incompliments”

|

- Publicitat -

L’Ajuntament de Girona reclamarà 13,2 milions d’euros al soci privat de l’empresa encarregada de gestionar l’aigua al·legant “incompliments” que es produeixen des de fa 28 anys i que han tingut, com a conseqüència, un seguit de “greuges”.

Publicitat

L’empresa a qui l’Ajuntament de Girona farà la milionària reclamació és Girona S.A., el soci privat de l’empresa mixta Aigües de Girona, Salt i Sarrià de Ter (Agissa), que fa 28 anys que gestiona el servei. Els informes tècnics i jurídics per a la liquidació del contracte quantifiquen el cost total dels “incompliments” en 13,2 milions d’euros, entre els quals hi ha manca d’inversió i de manteniment a la xarxa, segons l’ACN.

Aquests incompliments han provocat una sèrie de “greuges” a la regió, com que actualment el 33% de les canonades encara són de fibrociment, un fet que provoca més avaries i fuites, segons ha recordat el regidor de Sostenibilitat, Martí Terés. Tot i que el consistori reclamarà els diners, no descarta que Girona S.A. recorri a la justícia per evitar abonar l’import.

Et pot interessar  Radiografia de l'ús del català a Girona: al sector de l'hostaleria és on menys es fa servir la llengua
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí