El Suprem envia la causa d’Anna Gabriel a l’Audiència de Barcelona

|

- Publicitat -

La sala penal del Tribunal Suprem ha acordat enviar la causa de l’exdiputada de la CUP al Parlament Anna Gabriel a l’Audiència de Barcelona. La decisió és deu, bàsicament, al fet que Gabriel ja no és aforada.

Publicitat

L’exdiputada de la CUP exiliada a Suïssa va tornar el 19 de juliol a l’Estat i va comparèixer davant del jutge Pablo Llarena, que la va deixar en llibertat sense mesures cautelars. L’excupaire continua acusada d’un delicte de desobediència.

 

Et pot interessar  La CUP es mobilitza cap a les municipals del 2027 per reconnectar amb l'electorat i frenar l'extrema dreta
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí