Edició 1893

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 01 de octubre del 2023
Edició 1893

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 01 de octubre del 2023

Dos anys de presó per un mosso que es venjava d’enemics de la seva mare amb multes falses

|

- Publicitat -

Un agent dels Mossos d’Esquadra ha estat condemnat a dos anys de presó i a l’expulsió del cos per multar enemics laborals de la seva mare, que treballava a una empresa de mobles del Prat de Llobregat (Barcelona), com informa eldiario.es.

Publicitat

A principis de 2013, cinc treballadors de l’empresa es van adonar que havien estat multats per delictes que no havien protagonitzat com conduir usant el telèfon mòbil o sense cinturó de seguretat. La mare de l’agent es trobava immersa en picabaralles laborals i un dia els va amenaçar dient que el seu fill era mosso i que “ja veurien què els passava”. Així doncs, van començar arribar multes falses i els treballadors van denunciar les irregularitats.

L’Audiència de Barcelona i ara el Tribunal Supremo han condemnat l’agent a dos anys de presó per un delicte de falsificació de documents públics i una multa de 2.700 euros, més un any d’inhabilitació a formar part d’un cos policial autonòmic i l’expulsió definitiva del cos de Mossos d’Esquadra.

 

Et pot interessar  Miquel Buch, condemnat a 4 anys i mig de presó per nomenar com a assessor Lluís Escolà, un mosso que feia d’escorta de Puigdemont
Publicitat

Més notícies

Editorial

Opinió