Desallotgen el càmping Port Massaluca per un incendi als voltants

|

- Publicitat -

Els Mossos d’Esquadra han desallotjat aquest dijous a la tarda el càmping Port Massaluca per l’incendi de vegetació forestal que s’ha declarat en la Pobla de Massaluca.

En diferents missatges a Twitter els Bombers de la Generalitat han explicat que s’han mobilitzat un total de 37 dotacions, 11 d’elles aèries, i que s’han demanat dos hidroavions.

Publicitat

El foc s’ha iniciat al costat esquerre del punt quilomètric 17,9 de la carretera T-7231 i actualment evoluciona cap al sud-oest: “Els esforços dels bombers es concentren a intentar que no salti l’Ebre i establir eix de confinament al llarg de la carretera T-7231”.

>

Les persones que es trobaven en el càmping Port Massaluca estan sent traslladades al poliesportiu del municipi de Faió, a Aragó.

Els Bombers treballen amb la resta de cossos d’emergències en l’incendi i s’ha demanat ajuda al cos de bombers d’Aragó, a més de tallar-se els accessos a la zona.

Tot i que es desconeix la superfície afectada inicialment per l’incendi, Pobla de Massaluca és un dels municipis on s’ha activat el nivell 3 del Pla Alfa per risc molt alt d’incendis.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí