Bolaños assegura que l’acord amb ERC pretén «passar pàgina» i «tornar a la política el que mai hauria d’haver-ne sortit»

El ministre apel·la a la "discreció" en la negociació amb Junts i confia que es pugui resoldre "ben aviat"

|

- Publicitat -

El ministre de la Presidència en funcions i negociador del PSOE, Félix Bolaños, ha assegurat que l’acord que els socialistes han tancat amb ERC per a la investidura de Pedro Sánchez pretén «passar pàgina i obrir una nova etapa».

Publicitat

Així ho ha afirmat en una roda de premsa a la seu del PSC acompanyat pel líder del partit a Catalunya, Salvador Illa, on ha afegit que el pacte implica «millores per a la convivència». «Volem tornar a la política el que mai hauria hagut de sortir-ne», ha explicat, referint-se especialment a la llei d’amnistia.

Sobre aquesta qüestió, ha recordat que encara s’està ultimant el pacte amb Junts i ha demanat «discreció», tot i que ha di que confia que es pugui resoldre «ben aviat».

Et pot interessar  Junqueras celebra l'amnistia com un "dia de victòria" davant d'una repressió "brutal i innecessària"
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí