Edició 2706

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 22 de desembre del 2025
Edició 2706

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 22 de desembre del 2025

[Àudio] L’executor del 155 admet el fracàs internacional del discurs unionista respecte l’1-O

També ha afirmat que el 155 del PP no va funcionar i s'ha atrevit a predir un de més llarg en el futur

|

- Publicitat -

L’exsecretari d’Estat d’Administració Territorial Roberto Bermúdez de Castro, que va executar l’aplicació de l’article 155 a Catalunya, ha parlat avui a ‘Onda Cero’ per carregar sense escrúpols contra els presos polítics i exiliats catalans en ple judici de l’1-O. Però també ha fet unes declaracions que són dignes de mencionar, admetent el fracàs internacional del discurs unionista respecte al referèndum.

Publicitat

“L’error nostre més gran com a govern va ser que vam perdre el relat absolutament, nacional i internacional”, ha dit sobre l’Executiu de Mariano Rajoy. “El relat previ a l’1-O, sobretot internacionalment, crec que el vam perdre, el relat del mateix dia de l’1-O el vam perdre i fins i tot el relat posterior”, ha reconegut.

 

Bermúdez de Castro ha afirmat, a més, que el 155 del PP no va funcionar i s’ha atrevit a predir un de més llarg en el futur perquè creu que Quim Torra tornarà a intentar una Declaració Unilateral d’Independència (DUI).

Et pot interessar  La lluita d'un advocat perquè la Generalitat faci públiques les dades reals de participació al referèndum d'independència
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí